12/08/2019

Ny livechat-funktion hos EICO: Ikke bare det rene ”sniksnak”

Med den flunkende nye livechat-funktion på EICOs hjemmeside får kunderne adgang til enkel, hurtig og effektiv hjælp.

As Chat

EICO tager kundeservicen seriøst, og har netop åbnet for en helt ny live-chatfunktion, der skal bidrage til at give nuværende og potentielle kunder en endnu bedre serviceoplevelse.

- Vi glæder os til at komme endnu tættere på vores kunder og potentielle kunder, hvis de for eksempel er i tvivl i købsprocessen eller har tekniske spørgsmål. Det tiltag vi præsenterer nu, går nok lidt imod den generelle ”tendens”, hvor det ofte på en grossists hjemmeside er særdeles vanskeligt at finde et telefonnummer eller en kontakt til kundeserviceafdelingen, fortæller Anette Aarup Nielsen, marketingansvarlig i EICO.

Den nye livechat vil være tilgængelig både før, under og efter en handel og er åben dagligt fra kl. 08:30-16.00. Derudover har EICO en telefon-hotline, som er åben hver dag fra kl. 13:00-15.00.

- For os er det allervigtigste, at vi yder den bedste rådgivning og service overfor vores kunder, og det handler i høj grad om at være nærværende og tilgængelig. Som specialist inden for teknisk avancerede produkter som emhætter, kogeplader og vinkøleskabe er det naturligvis helt essentielt, at vi til enhver tid er tilgængelige for dialog via chat eller telefon, hvis vores kunder har uafklarede spørgsmål, afslutter Anette Aarup Nielsen.

Chat