Har du spørgsmål eller har du brug for en servicemontør?

 

Vi hjælper gerne med service eller reservedele til EICO produkter. 

Udfyld serviceformular nedenfor og vi vil efterfølgende kontakte dig eller tilsende de bestilte reservedele. - Vær opmærksom på, at hvis produktet er fejlmonteret, er et servicebesøg at betragte som en betalbar ydelse.

 

Du er velkommen til at sende en mail til support@eico.dk som vi vil tage os af hurtigst muligt. 


Har du et elica-produkt leveret via en af EICO´s forhandlere?

Hvis dit produkt er Elica-brand og leveret via en af EICO´s forhandlere, foregår al service via Whirlpool. Henvendelse skal ske til Whirlpool på telefon +45 4488 0222 eller på mail: kkdk@whirlpool.eu. 

 

Bilag

Følgende filtyper kan vedhæftes: PDF, JPG, MOV & MP4. Hver enkelt fil må max fylde: 20 MB

Grundet GDPR må du klikke "Ja" nedenfor. Hvis du klikker "Nej", modtager vi ikke din serviceanmeldelse og vi vil ikke være i stand til at behandle din sag.

 

Hjælp dig selv til en hurtigere behandlingstid: Vi ønsker at sikre, at din kontakt til os håndteres så hurtigt og problemfrit som muligt. For at vurdere din anmeldelse og sikre korrekt behandling og korrekt valg af eventuelle dele, har vi brug for en fakturakopi/kvittering og en kopi af produktets typeskilt.  (Typeskilt på emhætter er at finde bag stålfiltrene). Følgende filtyper kan vedhæftes: PDF, JPG, MOV & MP4. Hver enkelt fil må max fylde: 20 MB

 

Læs om vores persondata politik her:  PERSONDATA POLITIK