Har du spørgsmål eller har du brug for en servicemontør?

Vi hjælper gerne med service eller reservedele til EICO produkter.
Udfyld nedenstående og vi vil efterfølgende kontakte dig eller tilsende de bestilte reservedele.

Hjælp dig selv til en hurtigere behandlingstid

Vi ønsker at sikre, at din kontakt til os håndteres så hurtigt og problemfrit som muligt.
For at vurdere din anmeldelse og sikre korrekt behandling og korrekt valg af eventuelle dele, har vi brug for en fakturakopi/kvittering og en kopi af produktets typeskilt.
(Typeskilt på emhætter er at finde bag stålfiltrene).

- Vær opmærksom på, at hvis produktet er fejlmonteret, er et servicebesøg at betragte som en betalbar ydelse.

Har du et elica-produkt?

Hvis dit produkt er Elica-brand, foregår al service via Whirlpool. Henvendelse skal ske til Whirlpool på telefon +45 4488 0222 eller på mail: kkdk@whirlpool.eu.
Er du i tvivl så tjek her: Elica-brand


* Skal udfyldes
** Følgende filtyper kan vedhæftes: PDF, JPG, MOV & MP4. Hver enkelt fil må max fylde: 20 MB